Värmen kommer – sol hela helgen–!!

…om man nu ska tro SMHI och vad tidningarna säger…..och det är fredag , vår i luften….så jag plockade fram grillen i Scandinavia! Snapshot_495(Doften av grillat ligger som ett extratäcke, snålvattnet rinner och jag MÅSTE komma ihåg att köpa mer senap!) Så nu sitter jag bekvämt på taket och funderar på nästa steg….ska jag börja vårplöja eller ska jag bara slappa? På taket ?Snapshot_493 ….ja…..du läste rätt Långemannen…nå, du vet ju hur jag blir…..sådär lite rastlös när du inte är hemma!! Så jag rev bygget…passade på Skrattar…jo, du vet ju….som den kapabla kvinna jag är….så behöver jag ju inte din hjälp för att bygga upp nytt!!!!!! *S*….fast nog är det rasande roligt när vi gör det TILLSAMMANS! VI NÄRMAR OSS JU PÅSK….OJJJ DET ÄR SNART!! Förra året gömde jag ju ett påskäggcadburybunny_fark…..funderar på att göra så i år med….du behöver nog att ZOOOOOMARIN lite…fast, du är rasande duktig på att se….både mig och mina små nyheter och ändringar Skrattar. Påskhunterna börjar och från Munich har det kommit ett brev om vårmarknadSnapshot_488 med en massa roligheter, partaj och fina artister—speciellt ser jag fram emot att få se “ Die Mingara”!!!….jag tog en sväng och kollade….och det byggs frisktSnapshot_490….tydligen stor tonvikt på konst?Snapshot_492….kul, mer av det. Deras vårfestligheter håller på mellan den 17 april och 25 april ! Snapshot_491 Här är direktflyget dit! Annars har det inte varit mycket SL denna vecka….men fullt ös i RL med sena kvällar.

Ah…..!….TGIF!!! Ha ett bra veckoslut!

sign Loan

2 responses

  1. Yepp…fy mig va? Fast ganska kul det som kommit upp nu….inte alls i vår stil :D. Nå, packa trunken nu då och lätta mot mig….ses i morgon kväll! Puss min gurka!

Kommentarer inaktiverade.