ID ten T error

…. syrran satt och skulle surfa på nätet och nåt gick fel…..jag var inte till nån hjälp….jag och datorer….hehehe!! Så hon ropade på sin äldsta son, Oskar 8 år….vad inte han kan vid datorn….finns knappast Skrattar.

Oskar gick snabbt fram och med några små flinka tryck med sina fingrar fixade han det omgående…..syrran mäkta imponerad, jag med.

“Vad var det för fel då,” frågade min svåger, Oskars pappa. “Ah….bara ett *ID ten T error*, pappa” Skrattar“ svarade Oskar snabbt och gick ut för att kicka boll. ”Hehehe…som vanligt då” sa svågern flinandes……

“Men förklara,” sa syrran “ så jag kan fixa det själv nästa gång….vad var det för fel?” “Har du inte hört om det förr? FörvånadSkriv ner det då” sa A och flinade!!computer_cartoon ” Jag tror du fattar bättre då!” Så vi skrev, både hon och jag……..ID 10 T……hmm…..jag gillar Oskar….han kan verkligen linda in sina svar Ler!sign Loan

5 responses

  1. -Fy faan för irriterande karlar! -Precis så där råkade jag ut när jag var 12-13 med min första Mac. Fly förbannad och ivrigt påhejad av morsan tog jag en prenumeration på MacWorld och köpte en svindyr "Allt om Mac"-bok. Fast besluten att jag SKA klara det här själv i fortsättningen.

  2. Tack och lov att vi är så olika Vanadis!! Jag ser ingen prestigeförlust i att ta emot hjälp….tvärt om….tycker det är berikande….och inte är det nån styrka i att KUNNA ALLLT SJÄV? Nej, ge och ta…hjälpa andra och själv bli hjälpt vid behov! Jag inser nu att vi ofta har ID ten T fel hemma, inom olika områden….hehehe…verbalt kommer dom ju få tbx….men skönt för en 8-åring att få glänsa lite 😀

  3. -Undrade just vad som skulle vara fel på mig idag då!Tar ett citat ur Vanamál:"Bakom en framgångsrik man finns det alltid en hejaklack!-Bakom en framgångsrik kvinna finns det tio kärringar som försöker hålla henne tillbaka!"-Att det skulle vara fel av en tjej att klara sig på egen hand på ett jämlikt sätt. Det trodde jag aldrig jag skulle få höra av en annan kvinna. Inte 2011!

  4. Ojdå Vanadis…är det nåt fel på dig idag?Inte har då jag sagt eller antytt det…jag sa bara att det är skönt att folk är olika och att JAG gärna tar emot hjälp när jag så behöver och det utan att förlora nåt i prestige! 😀

  5. haha, aaaah du, Loan min – inte har jag ngt emot att få hjälp från dig eller ge dig detsamma vid behov – kan inte se att det skulle vara ngn prestige i det, vare sig i 'vinst' eller 'förlust'-mått.Saknar dig nu o Wifin funkar inte på rummet utan knattrar ner detta i lobbyn.. hjälp! *S*

Kommentarer inaktiverade.