Tinas universum tbx

skriver *en anonym en* på f.d Tinas blogg under natten, och det är väl bara att säga välkommen tillbaka då! Tekniskt fel! Jo, sånt händer ju, tekniken är inte alltid med oss Ler.

Jag gläds med er som fått ett löfte från Bloggerverktygslåda text att era tekniska problem nu är över—vilket härligt löfte! Guld värt—–faktiskt lite avundsjuk där!!

*en anonym en* skriver också om att Tina fått en av alla dessa otrevliga recensioner som jag skriver om folk som inte faller mig på läppen….nå det var väl mer *de 5 anonyma* som borde ta åt sig……för inte är väl dom = Tina? Allt detta finns att läsa på Loo’s öppna blogg….för se Loo har sedan månader en blogg som bara är för inbjudna—-hennes hemliga blogg dumpar folk med flit sedan månader!!!!

Sansa dig lite nu *en anonym en*, du vet ju inte vad du skriver om….månader?….vi talar ÅR…det är ingen hemlighet att jag tillsammans med andra har en familjeblogg ? Den har från start varit en låst blogg för släkt och närmaste umgängesvänner…. och kommer alltid att förbli låst och har inget med mitt bloggande här att göra. Och INGEN har dumpats från den…INGEN!

Jag bemöter dig här…anonym….denna gång…men fortsättningsvis bemöter jag INGA anonyma bloggare eller kommentarer….träd fram ifall ni inget har att skämmas för.

sign Loan

3 responses

  1. Jag undrar, rent spontant, hur man kan, när man är ny i SL och bloggvärlden, påstå att man känner en avatar så mkt att man kan uttala sig om henne, och dessutom om sånt som hänt "tidigare". Och dessutom anonymt.Detta bidrar ju ännu mer till misstanken om att det fortfarande är PG som bloggar.Och- tekniska fel ger inte den rutan som "trogna läsare" har mötts av.Jag läste massor av bloggar igår och möttes inte av detta "problem" någon annanstans.Men är man anonym kan ju ingen kolla sanningshalten…tyvärr…

Kommentarer inaktiverade.