TINAS UNIVERSUM

…krymper…ja, ni ska få se en DUMP på det…jag är DUMPAD!dump tinasuniv namnskyddad

Ska jag vara ärlig så spelar det mig ingen roll för att från en gång varit ett hyfsat forum för information, inte minst om event i Sverige…så urartade det till en blogg av anonyma …det låg ett dis av olust där inne…..till att bli en blogg där jag i ett av de sista inläggen såg att det anonyma inte ens gillade anonyma kommentarer? Hur då kontakta anonyma i frågan om detta??

Det är mindre att beklaga, mer att skratta åtuniversum skratt …vad som hänt denna *alla svenskars second life-blogg*. Synd på en rörig men ändå rätt väl uppdaterad informationssida.

ZOOOOOMARIN säger bara….lycka till….för inte är det väl så mycket bloggen man kritiserat… utan personen och agerandet bakom den.

sign Loan

9 responses

  1. Anonym kommantator är trist, kan man få vara anonym kommaterare här ist då? ;)//anonym(namnet under är bara bluff o så har han nog påse på huvudet eller borde ha:P)

  2. -Kom inte heller in på Tinas Universum. Märkligt eftersom de nya refererar till min blogg i tid och otid vill jag nog gärna veta vad de refererar till och framför allt hur. Får väl tänka positivt och hoppas att det är ett tekniskt fel.

  3. Kommaterare vore inte illa…du kan få jobb hos en skribent med, tror jag……iallafall borde hon nappa på det :)Förresten se min andra blogg nu 🙂

  4. Vanadis…..det kan ju vara så att storstädning pågår…….vilket man ju, om man är lite omtänksam om sina läsare, annonserar på bloggen innan…..då slipper man ju en massa spekulationer!

  5. Så här står det på min blogg….Självklart är kommentarer välkomna….men..anonyma kommentarer och kommentarer med störande innehåll eller länkar vidare… tas bort!/Loo Så min kära kommentator….jag bjuder på en tur ut…..ut i universum!!

  6. Det finns många Second-Life-bloggar som kan ta vid. Den här bloggen är ju först med informationen om att Tinas Universum blivit hemlig. Det blir svårt för Tinas Universum nu att vara först med en sån grej då bara de inbjudna kan läsa … och de vet antagligen redan om det. Så när nu Tinas Universum blir en hemlig klubb för utvalda så är det bara att skaffa sig nya vanor – som att läsa här. Titta också t.ex. på Blanches Arena , där finns en intervju med Neo Timeless.

Kommentarer inaktiverade.