Aprilsnö ger fåragö…..

skrev man i den gamla bondepraktikan. Och i morse snöade det Skrattar—ett vårtecken om något. Nu är det dags att plöja nya fåror i sin jord och låta aprilsnön göda dem….aprilsnö mö

Ett annat vårtecken i min stad är att man stänger av en gata för att låta *små grodorna* få säker övergång upp till dammen vid Djäkneberget…..mmmmm….sånt gillas!GRODSK~1

Mars avslutades med en briljant lektionbriljant uppe på Ambassadsimmen…..det var ÄlveKatt—davido chrome som gav en mästerlig information om hur man använder Blender 2,49 b och Primstar…..briljant…..ja…..en föredragning så klart lysande, fokuserad och pedagogisk så det bara fick en att njuta!!! Tack ÄlveKatt, vilken uppvisning!! Håll ögonen öppna för det namnet—-den katten kan lära ut!

Men före det så hade jag passerat ett lågvattenmärkelågvatten…….jooo…prata om att svenskarna i SL kacklar…..kacklar elakt, giftigt och tuggar om och om och om igenmobbningstendenser….inte bara hönsen….fanns tuppar med som gav sig in i leken. Nu fattar jag mer och mer det här med burhönsbild av gruppchatt…eller behov av moderatorer. Släng ut skit som ger sån frän doft!

Jaha….idag får man se upp….hehehehe….så man inte går på nån nitapril april din….osäker på om Apmel verkligen talar sanning… men övertygad om att Vanadis gör detBlinkar….. för av Linden kan man ju vänta sig det mesta! Läste ju nyss om att dom kommer ta ut avgifter för TP från den 1/5….ganska låg…..10 L/ tripp….men ändå? Tydligen sliter vi mindre på servarna ifall vi flyger?lar-dig-flyga Nå, inte vet jag!!

Ska jag vara riktigt elak idag…..det ska jag nog?…..jo, då påpekar *de anonyma* att dom är 6 och inte 8……ojj, lika illa för det…nu har dom satt igång i alla fall…..kanske dom också behöver en korrekturläsare….eller nån kan visa dom var stavningsprogrammet finns…..åtminstone….Skrattar

Ja…. första april1 april….men…..det är ju FREDAG med!! Underbart! fredag3Varför inte ta vägen via blomaffären när du går hem i dag…..unna dig lite vår i vas eller kruka??krokus i kruka Du är säkert värd det! Förresten……jag köper 2…..och ger den ena till ÄlveKatt, veckans överraskning!

sign Loan

