Jodå, jag är kvar

….jag har bara sett över mina pennor, vässat domvässad penna och väntat på inspiration….det är ju så….den kommer och går…..och just nu så har det mest hänt saker i RL Skrattar.

Men så varslade ju AnnabellaSnapshot_317 om invigning ….och det kan man bara inte missa!!!Snapshot_319 Redan utanför var det fullt på parkeringenSnapshot_308 och genom fönstret såg vi att det var full fartSnapshot_309…..som det brukar…..inget förändrat…..!!! Jo, hon bantar, damen, serverar lättmjölk ocksåSnapshot_311….till alla oss som jobbar för att komma i SL-bikinin till sommaren! Och nog var väl pissoaren ny??Snapshot_315Full rulle….( ja inte på toa….där fattades den)toapapper… och en massa bekanta,Snapshot_310 bra musik och högt i taket….eller…..märktes det en viss tvekan? Var det flitigare på IM än vanligt? Trots att vi FICK prata svenska? Nå, som nån sa……”med 8 anonyma bloggare till Tina’s blogg så pratar man inte gärna öppet!”tissel Smart drag Tina!!! Grattis till det……för visst är det du som själv bestämmer vilka och formerna kring hur du överlåter din blogg! Konstigt att inte våga stå för sitt bloggande, ja, sjukt.

Trevlig konsert fortsatte sedan i gröngräset på New Town of Sweden….tror att det är det närmaste jag kan komma… vad jag inbillar mig är *folketsparkskänsla* . (bortsett från att vi uppmanades att prata engelska Skrattar)Snapshot_318

(Underlig meningsuppbyggnad, men den får passera)

I Norge så är det ganska flitigt på studentfronten, vi har haft en del besökare senaste veckan som kollar, klickar, frågar och är allmänt trevliga. Studenter från Halden och Karlstad…..kul att se och hoppas vi får ta del av någon redovisning med tiden Skrattargrupparbete_109817141

Till Annabella’s hittar du här..Annabellas fik

Till *folkparken* hittar du här..Gärdet, folkparken

sign Loan

