Bakslag………..och en underbar gåva!

28 cm nysnö….jaaa….vilket bakslag…just som jag börjat ana vår i luften…..så det var tur jag inte packat halsdukarna för vinterförvaringfebruary-11-bundle_up__1-nocal-1280x1024….dom åkte på och sen var det bara att se snön i vitögat…..om man nu kan det?…..eller ta till borste, skrapa, skyffel, spade…..och efter 30 min så kom jag ut på min gatstump!! Lycklig….frusen…med imma inne……och körde såklart fast…..mitt ute på gatan! Kom inte en mm….varken fram eller tillbaka……inte ens skjuthjälp fick mig att lämna isen under nysnön……..men då kom farbrorn i 4 B…..han, den vresige…..han kom som en räddande ängelngel_27611465 med en rulle slitna trasmattoringrid-trasmattor…..la dom vant på plats och sa soligt….. “försök nu, lilla fröken….men gör det varsamt!”

Och se, som ett under….jag kom iväg…..och på den höll jag mig ända till jobbet!! Han, den vresige, han ska få en hjärtformad sockerkaka av mig i morgonhjärtformad sockerkaka….ingen annan ska få nåt…..för jag avskyr den dagen! Japp…..bättre blir inte avskyn av SL!valentines20day_73071496 MEN…….SL är ändå fantastisk…..och har underbara avatarer med hjärtan av guld!!! Som överraskar, glädjer en och får en att längta ännu mer efter vår!! Se bara vad lilla EM kom med och hade i sin hand……hon fann den under en ek….sa hon!! Är den inte bara ljuvlig!! Den är inte bara handplockan….den är handgjord med av Em.Snapshot_056 Skulle nån haft en sockerkaka i hjärtform här inne så är det hon!!33013_22231 Tack Em! Långeman då??FUNNYWOW_4399feb4ee5e2314….undrar ju ni…..men kära nån då…..han HAR ju mitt hjärta han, alltid!

sign Loan

3 responses

Kommentarer inaktiverade.