Jag städar och städar och städar…eller..tjejen som minns?

Städa, ja….uff det är ju så tråkigt…speciellt om man som jag har svårt att slänga saker. Så jag tänkte ge mig ett beting i helgen…..städa mina foton i SL…..kunde passa bra eftersom Loungen, efter en vecka utomlands, bara kom hem för att vända om och tog norrut, tillsammans med sina systersöner,SPF_SLALOM_kop_kop för att åka skidor. Gott om tid alltså…..bara jobba på och sen inte missa KryssetSnapshot_021 eller Iendi’s rezzparty!

Nå ja….ni känner mig, eller hur?? Jag fastnade i minneslandet! Oj….mitt första kort handlade om en SIM dit jag kom som ny och som i ren svartsjuka bombades, precis som jag var klar, av en uppkäftig kärlekskrank flickunge…..hehehehe…en som med tiden skulle bli en trevlig bekantskap! Minnena kom….sen ett kort på mig ifrån Sverige…ett kantigt stereotypt ansikte…taget precis innan jag bestämde mig för att öppna konto. Därefter en bild som jag kommer att spara i evighet och först får försvinna när jag en gång lämnar SL. En bild som tog min *oskuld* så att säga….en ständig påminnelse om att SL är på både gott och ONT….att människor inte alltid är vad dom ger sig ut för att vara. NEJ, jag ska inte visa er den…..men den är från en då helt ny bosättning och på en av mina grannar….som när jag var ny….bara kom en söndagsmorgon med penisen hängande utanför byxorna och hälsade på.streckgubbeJJag kan lugnt säga att det inte uppskattades och att min bild av honom, sedan dess, verkligen knappast kan beskrivas i ord. Jag vart KRÄNKT….tänka sig….idag skulle jag bara skaka på huvudet och få ur mig en syrlig replik…tror jag….problemet var nog att denna AVA utgav sig för att vara nåt annat, jag trodde att jag såg en intelligent, kul kille…..men när jag fick reda på att det var en gubbe som använder SL till att ofta visa upp sig naken……ja…..då fick han namnet *Fula Gubben* i mina tankar….jodå…..han härjar fortfarande!

Men då….så svårt att slänga bilder som ger minnen så här….på gott och ont! Cirka 100 lyckades jag rensa bort….! Stolt som en tupp gav jag mig ut i världen och fyllde på lite hehehehe….Ivalde har ju kommit med sin nya vårkollektion och där hittade jag bl.a en kofta i min smakSnapshot_022—*lol* Att jag sedan somnade innan Iendi’s rezzparty är en annan femma Ler

sign Loan

