Höger eller vänster spelar ingen roll….

…så jag går med små försiktiga steg åt höger på min marknads promenad….närmar mig Reven Rosca….försiktigt….för här vet man aldrig vad som väntar en! Ta det försiktigt med klickandet!! Jaaa….nu är ni varnade!Snapshot_059 Det här är ett proffs… ett norskt sådant!Galen?, ja!!!!…humor?….jaaaa!! Och otroligt generös och hjälpsam! Se bara omtanken med paketet med vinter- accessoarer!!

Nästa man även det en norsking Kaiser Koba…marknadens elegantaste bordSnapshot_060….stram, avskalad design ….lyser lång väg att det är kvalité!

Sen en tyska till!! Dariah Raynier….med resebyrå på Bryggen….hon bjuder oss glatt på glögg med småkakor Snapshot_061till samtidigt som hon puffar för *upplevelser* i SL!!

Fran Capelo, Norge vän med smak för traditionSnapshot_062…se bara kransekaken!!!! och hennes Lunnefågel som man kan bära i handen…..åååå tänk att kunna få komma så nära!! Man känner hjärtat picka i handflatan!!

Svenskan med det svåra namnet kommer därefter. Xatlan Fairymeadow!!!!! Men hörenini….har ni nån gång betvivlat värmen i era kramar? Jaaa? Men kom då….kom och krama hennes snögubbe!! Jaaaa…..!!! Du kan krama själv, med partner eller i grupp…..ett enastående resultat!Snapshot_063 Och hennes små avor…..hehehehe….snart ska jag nog bli en Tiny jag med! Och dom andra paketen…jaaa Xatlan….vet inte hur vi ska tacka dig nog för ditt stöd!! Underbart Skrattar!

Sen kommer vi till Lovika Hemslöjd och till mig….nå…vad kan man säga?Snapshot_064 Bullens, Kalles dalakaviar några dalahästar och lite korsstygn?……JO…. billig!! Det viktigaste är väl att vara med?

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.