Fortsatt vandrande

i den inre cirkeln på marknaden och hamnar framför Tor Gant’s bord….denna vänliga och hjälpsamma man…klart viSnapshot_016 placerat bröderna strategiskt…Tor som är bror till StigD….dom två har koll och har alltid en hjälpande hand åt behövande!

Chywe Devinna, också en norska,Snapshot_049 har ni sett och testat hennes gigantiska kopp och zoomat in hennes fina julgranskulor?Snapshot_050 Om inte…..gör det! Ler

Näste man, en svensk Joan Randt….sysslar mycket med texturer och bygger fina hus med….fast han inte visar dom här……mitt första i Norge var ett härbre byggt just av Joan,,,så lärde jag känna honom. Och jag älskar hans faluröda texturer….har dom bl.a på småhyttene vid isen!Snapshot_054 Joan gör snyggt julgranspynt med. Och Joan har lånat oss de 2 stora bockarna som står vid entrén från Norges Centrum.Snapshot_055 Joan kan få dom att brinna!! Du kan få dom att ge dig en gåva!!

Så kommer jag till det söta paret Mariflua Hax och Quack Haystack! Så goa saker ni gjort!! Snapshot_053 Klart Quacken skulle komma med en mistel!!! ….som om han inte får pussar nog ändå!! Och kransen, Mariflua…bara sååå läcker!

Pellegrina Shepherd… som tidigare hade simmen Danmark….vi är så glada över att ha dig hos oss!! Ett fint marknadsstånd Snapshot_056som verkligen för fram det viktigaste budskapet av alla..PEACE!

Sist i inre cirkeln, mannen som syns med aldrig egentligen tar nån plats….eller kräver så….Njorl Longfall! Snapshot_057Med sin fina spark….njut hantverket ni!! Skrattar

Jag dristar mig och börjar på inre cirkeln….och en som verkligen TAR PLATS….Snapshot_058varje millimeter har han fyllt ut….tror han att han äger marknaden? Loungelion Beaumont. Jodå, jag gillar hans saker….men så är jag ju part i målet Blinkar.

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.