Du grönne glittrende tre…

god dag….. och välkommen till Norge.Snapshot_007 Så stor, så vacker med 1000 juleljus och perfekt i sin omgivning! Iögonfallande, prunkande utan att vara prålig…säkert den vackraste i hela SL!! Tack troy, Ey och Mialinn! Så var då Skomakergatan på plats och högtidligt invigd med tal av EySnapshot_003 och underbar livemusik från TinyMe’s trumpetSnapshot_004…Ja, julen är kommen och stämningen la sig som en extra HUD över alla som samlats. För er som inte känner till Skomakergatan så lägger jag åter denna trailer från norsk tv….. ett stycke norsk kultur!!

Annars så bjöd dagen på att snälla Reven, mitt i flyttbestyr i RL, stöper ljus åt oss….finna kyrkoljus! Snapshot_009Tack snälla och lycka till med flytten… må Internetgudarna vara dig nådig så du snart syns bland oss igenStrax tillbaka! Senare om kvällen besökte jag en kompis som hamnat på *obestånd*…..uff stackars Ewa Aska!!Från dom vackra simmarna till NY och dess slum? Tvära kast i SL Ewa och tack för ett trevligt rezzparty!! Snapshot_019Idag ska jag köpa ditt tvättmedel… jag blev såååååå avundsjuk på dina vita underbyxor…Snapshot_018jaaaa…det blev jag….men du vet…*om faen hade haft Surf så hade vi haft ett rent helvete*….eller..*blott blått JÖR gör vitt vitt*…saxat ur blandaren och ofta citerat av Loungen när jag kör hans (kallingar alltså) med kulörtvätten på 80 grader.. *Sucka*…var är han då….undrar vän av ordning….Paris – London bara sådär snabbt ti-on-to—väntas hem i natt!!Håller tummarna fingrarna för att han inte fastnar i nåt oväder!

signatur Loan blå2

