Titta…titta noga

på denna kvinnaSnapshot_1307…..ja, klicka upp henne till stor bild,…det är en lycklig Loo som ni ser. I går kväll så gav jag nästan…..ja, bara nästan då, upp! Jag hade problem. Jag löd alla goda råd….men, inget hjälpte….jag var en *Ruth*Snapshot_1298 och därtill, blind, haltande och utan inventarier—ja, Långeman sa till och med att jag luktade illa. Ärlig som han är…sa han.. “ Loo, när borstade du tänderna sist?” Min *vinterandning* , den tuffa, hade ersatts av dålig andedräkt! Underbart ord förresten, andedräkt—var det inte just det jag förvandlats till? Alla behandlade mig väl, utom Linden LabSnapshot_1297b…….i en trevlig svensk chat så bad man för mig, vänner rusade till och stöttade mig, alla var såååååå rara…och nån sa…. “sömn, Loo….det hjälper säkert när man är utsleten och dröm nåt gott,vackert, trevligt!” Så jag loggade ut, plockade fram en vacker bild spring-flowers-grassoch laddade in den i hjärnan och sov gott!

I dag vet jag…..bön hjälper, goda vänner likaså! Idag är jag som ny……och inte bara det…..se vad jag kan se idag!!!Snapshot_1302Skidspår!!!!!! Dessa efterlängtade, låg i posten och ska fullkomna ett snöigt Norge senare under dagen! Tack Tor Gant och Ull Eyre!! Och tack gruppen Second Sweden Inhabitans för förböner!! Och inte nog med det….se vad jag såg på marknaden i morseSnapshot_1303…..jaaaa….visst är det underbart….det finns alltid lite hoppSnapshot_1304 bara man ser till dom små detaljerna…..tycker jag…..som ska lägga ut skidspår idag!! Snapshot_1256

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.