Varning för bygg och sykurserna!

jo, jag vet….jag har *puffat* väldigt för dom…och deltagit flitigt….men jag blir mer och mer kritisk till dom. Visst är det bra med utbildning och som dom säger, dom kloka, kunskap är inte tung att bära……men lyssna på mig nu.

Em, är min granne och kompis, Em är duktig….både på texturer och på att bygga….så Em hängde ju på till kurserna däruppe på *svenska ambassaden*. Sist jag såg Em höll hon på att göra snöflingor till en jumper…hon såg lite underlig ut….vissa delar av henne…. jaaaa…hmmm…hade bara försvunnit!!Snapshot_1237 Det var sent på eftermiddagen den 13/11 på Sund……Em var iklädd 3 snöflingor, jeans, vita tubsockor och ett sött ansikte……nu efterlyser vi henne. Har nån sett Em? Vi misstänker att hon dansade på klubben den 15/11, fast vi vet inte säkert…kan detta vara Em?Snapshot_1238 Eller är hon den talande, dalande snöflingan jag mötte i morse? Hittar du henne….var då så snäll och skicka henne åter till Sund…..vi saknar henne. Söta, lilla Em……läser du detta?….kom hem, kom hem, kom hem!!Namnettiket em

Sen har vi mig och min erfarenhet av script…..svårt, mycket svårt för en hönshjärna som min. Mest så var jag kvar på lektionen som ett vackert blickfång….fast jag lyssnade i smyg….och testade lite i hemlighet….men jag måste erkänna att jag bet i gräset!!Snapshot_1239

signatur Loan blå2

