Dagen efter

….det är måndagsmorgon…..åh, mitt huvud känns sååå tungt!

Blygsam som jag är så skriker jag det rakt ut!!! DET BLEV SUCCÈSnapshot_1211…..jaaaa….jag visste det skulle bli det…..med dom personerna (22 st på scenen), den musiken och med er…..kära publik!! Snapshot_1214Nytt rekord på en sim….som mest 62 stycken och folk hängandes på bron och dansgolvet i Norge och följde med på avstånd! Och simmen höll!!! Laggigt, men folk klagade inte….nej, varför klaga när det bara östes på i 1½ timma!!! Snapshot_1221Tack the Blues Brothers, tack the Cheerleaders, tack Arcadia, tack Mialinn, tack PUBLIKEN och tack mamma och pappa, utan er, ingen konsert!

Och efterfesten då??? Jaaaaa, jag skrattar fortfarande….det galnaste jag upplevt i SL! Snapshot_1235Och Benno lät oss hållas, hoppade in som doa och delade ut mikrofonerSnapshot_1229…..hahahahaha!! Igen, tack för en skön kvällSnapshot_1236Snapshot_1231….nu stundar Julmarknad i Norge, 27/11 – 14/12 med stor julkonsert i Kyrkan inklusive vårt Luciatåg den 13/12 kl.20.00julkort loo & loung 3..vi lovar julstämning, blues, gospel!!

signatur Loan blå2

6 responses

  1. Ååå Tusen takk Loo og Loungelion, dere finner den beste underholdingen SL har å by og dere arrangerer de mest vellykkede festene i sl. Jeg er så glad i dere, dere gjør mitt sl liv fult på opplevelser:) Tusen Tusen takk:)

Kommentarer inaktiverade.