Jag brukar ju krydda lite extra…..

….fast denna behöver inget extra alls…..efterrätten som Second Norway & Boliglaget serverar den 14 november, kl. 20.00 lokal tid, i Norge!

The Blues Brothers!!!

Hur många dom blir på scenen vet jag inte ännu, det kan bli fler än 25!!!….ett storband späckat med en massa godingar och många stänk nostalgi, en gigantisk show , pepprad med svängigare rytmer än du nånsinn hört och sötad med humor!! Nej, inget extra behövs…färdig att intas!!

Och Mialinn har gjort det igen…klurat ut hur vi ska få plats…lagt ihop 2 simmar, höjt land och kört med grävmaskinen heeeeeeela veckan….(ja, vår dronning har valkar i sina söta händer) “Och det är det värt” ….hälsar hon strålande och tillägger naturligtvis….” Jeg gleder meg! “. Själv kunde jag inte hålla mig för spektaklet finns uppbyggtSnapshot_1184….jag snikade mig bakom ridån och testade allt jag kunde testaSnapshot_1191—-och det var inte lite det! Det finns på plats,Snapshot_1188 gott folk, lockande med all sin teknik och trevliga gåvor, generösa banditer det här!Snapshot_1192

Inte nog med det…..neeeej….för att komma i riktig partystämning så har vi VORSPIEL från klockan

19.30 med ARCADIA….ojje…bara det ni!!! Ja, ni läste rätt, den lilla naggande goda ARC ställer upp både före och efter…så räkna med nån timmas efterfest också….ett bra gigg kräver både Vorspiel och NACHSPIEL……(ajaabaja Loo….där fick du allt ersätta ett felstavat l med ett g!!)

Så välkomna alla rövare och banditer, klä er gärna efter det temat!! Avsluta helgen med en fantastisk kväll i Norge….och vad det än står på en annan svensk blogg….så handlar detta om den:Snapshot_1193

14/11, med förfest från kl. 19.30…the Blues Brothers show med cheerleaders kl.20.00…och därefter 1 timmas efterfest….minst!

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.