extraordinärt möte

blir det alltid när denna figur dyker upp….han får fram barnet i en….han får oss att skratta och må gott. Och alltid är han lika vänlig och hjälpsam. Igår så ropade vi in honom för konsult av bord inför julmarknaden…..och för att prångla på honom ett…..klart Njorl ska ha ett bord på julmarknaden? Det skulle kännas fel annars! “Vad ska jag sälja” …..undrade han oroligt och vankade fram och tillbaka i sin *tänkar-gång*. Snabbt la han upp en nyrenoverad gräsklippare på ett bord….sen en motorsåg…*S*….vi misstänker Njorl kommer hyra ut den för 100L / 15 min! Sen ett LM till *granskogen till han Njorl* och du kan lagligt såga din egna norska julgran!!! Jag räknar med att Njorl kommer att ha ett alldeles speciellt bord jag, kanske ett underhållningsbord???…för plötsligt så gav han en enmansshow från * Spelman på taket*Snapshot_1173 och smittade Loungen och mig så det blev ett spontanjamSnapshot_1171 där på marknadsplatsen! Underbart att få leka när man borde jobba…tack för en kul kväll Njorl och för att du är du vare sig det är marknad eller tai chiSnapshot_1136….nej….tai choout…heter ju din form….den med gevär!! Snapshot_1132 Njorl är kul!

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.