Novemberfredag ,

och meteorologerna siar om vackert väder hela helgen, kan det bli bättre? Ut med dig i helgen och ta dom sista trattarna, ….ja, dom tål frost rätt bra….kanske plocka lite tranbär, nypon, rönnbär…eller bara passa på att få lite mossa, lingon och blåbärsris innan snön kommer? Det håller sig bra i en plastpåse ute på balkongen.

Jag ska ha en skön fredagskväll…….jag ska på pyjamasparty! Men först ska jag handla lite….ja…smågodis och snacks bl.a och dricka…sen hem, bädda rent, stänga av väckarklockan, ta ett gottigt bad och smörja in mig med go-doft, bli len och mjuk i skinnet….sen på med pyjamas och tofflor! Jo, tofflor är ett måste…det är en aning golvdrag i Norge. Det är dit jag ska….för se Mariflua har sagt att det blir *jamasparty* och som hon säger, så blir det! Det har *dronningen* låtit oss förstå! Lilla Quack,QUACK10cm Quacken spelar musik och oj så spännande att få se allas sovkläder!! Mest nyfiken är jag på Njorl…..för dom säger han sover med benet på och i motorolja och Mialinn ska visst sova med 3 droppar Chanel N:o 5 bakom öronen?? Har du med lust att se senaste sovmodet, dela chips med oss och ha trevligt? I såfall så är du välkommen, som alltid, till Second Norway!pyamas 2010 m text

signatur Loan blå2

2 responses

Kommentarer inaktiverade.