Så fort du gett din man ett ja

….ja?….då vill han ha mer..och mer….och mer!Visst är det så???— För inte gav han sig med 2 rundor i spöktåget, nej då…. här skulle utforskas ….detta ställe avverkades snabbt, kanske mest för att det inte tillkommit så mycket nytt sen förra året, nästa plats var…borta, gone, puts väck…..som det så ofta är i SL…..så jag tänkte… NU drar vi hem???? Men, det fanns ett LM kvar….vi hamnade i en smutsig, stinkande och skum miljö.Snapshot_1090 Jag kände igen den, men kunde inte placera in i vilket sammanhang jag varit där tidigare.Snapshot_1087 Vi irrar runt ett tag och när jag går upp på övre våningen….då får Loungen stora darren och skrämselhicka och flyr med en express-TP——-> hem till trygga Scandinavia. Ensam i natten så utforskar jag övervåningen. Fåglar flyger skriande över taket där jag är…..stanken är ännu värre här, en trappa upp. Då fattar jag vilken hemlighet jag kommit på spåren! Här är platsen!!! Den L L pratar så tyst om, platsen före kyrkogården, den *sista vilan* i SL. Hit Snapshot_1084förs man under den s.k. *ångermånaden* som vi alla avatarer så generöst erbjuds. Sedan skrider Lindens rättsmedicinska tekniker till verket, omsorgsfullt tappar dom oss på information och inventarium, återvinner det som återvinnas kan…..och sen…….fryser dom in en Snapshot_1083eller förvarar en i kylskåpSnapshot_1068…tills tiden så att säga är inne….då man via ett transportband förs in i den eviga elden! Snapshot_1081Så är det! Så går det till! Nu vet ni! Och inte nog med det….dom har så mycket att göra så dom numera säljer sina ugnar också! Du kan *bli din egen* för enbart futtiga 450L…Snapshot_1082sen är det bara att sätta igång. Ja ni…..det var den värsta Halloween-platsen igår, fast OK, vill du öppna eget så kan du köpa det här. Det finns allt i SL, nästan allt….

