Så var då likdelarna hämtade

i min lägenhet, och dom blev bra…fingrar och tår var beställda för se lilla älsklingen Emma ville ju måla naglarna på dom. Och dom blev riktigt hmmm…*naturtrogna* ifall man nu gillar gulbruna nikotinfingrar och tår….kanske inte alla leder fanns med på samtliga….men varierande från 2-3 falanger i varje…ja, det ska visst heta så….benen i fingrar och tår…..en del knubbiga och degiga som gamla frökenfingrar, andra långa smala artistiska, säkert från en pianist! Förpackade, sorterade, efter kroppsdel…prydligt…fingrar för sig—tår i en annan kartong…sen i plastpåsar mot väta!paket Jo, dom skulle ju levereras med Liemannen, nån natt var det sagt. Så… Emma och Oskar utrustas med sina ficklampor tidigt i morse och får tassa ut och leta…..vad min syster INTE vet är att hennes man (som fick hedersuppdraget att lägga ut av Liemannen…också har riggat en ballong hängandes i ett träd…. som han spökliktSpöke klätt med ett kasserat lakan som han prytt med enorma svarta ögon!) Min syster spanar från uterummet med Pytte Barolin på armen, en rent ut sagt förgrymmad unge som också vill ut och leka. Då ser hon plötsligt Emma stelna till….som i skräck och hon ropar efter Oskar! Tydligen blev dom riktigt skrajsnaFörvirrad för Oskar tar sin syster i handen och sen smyger dom närmare och hittar sina leveranser! Lyckliga springer dom in och packar upp!! Klart godkänt, fick jag….EmmaRing mig ringde glad och tackade och sa… “ du skulle ju kunna baka kroppar med Loo! “ huwa tänkte jag och såg framför mig en ny karriär….hahahaha!

Ja, snart är det HALLOWEEN även i SL! Varför inte fira den här, Tara Hill!!

