HÄXJAKT I HALLOWEENTIDER

….överallt ser man det…alla jagar tydligen kommersiella häxor i SL…och vinsterna varierar!halloweenhuntAndra utmålar sig själv som häxor i SL, undrar just varför,…..tror man verkligen själv att man är ett satans verktyg? Jaa…jag bara undrar???

Den kommersiella varianten är lätt att avslöja och bara en månadsfluga, harmlös och det enda den har gemensamt med den andra, den jag tänker på, är att den är *billig*. Nå ja, billig på ett vis…jag menar billig som 0 stil, 0 feeling, 0 kvalité…..men dyrköpt för andra. Man kan säga att denna häxa är en killer som gömmer sig i många olika skepnader, hugger till nu och då…..oftast dödligt, leker med sitt byte, tröttar ut och förstör på så sätt också för andra……för många….men mest för sig själv! En sån häxa kan många frukta….men mest är hon att tycka synd om för hon är ju inte frisk. Hon lever i ett gränsland av paranoia och konfabulationer…frågan är bara om vi har råd att ha kvar hennes iver att systematiskt förstöra vårt Second Sweden….ja, inte bara lilla Sverige då…hennes *så kallade* makt når ut över gränserna. halloweenhäxaOfta så säger vi….Second Life är till för alla…jaaa, rätt!!!!! Men….det gäller att vara medveten om att häxor finns….och inte bara det….bekämpa dom med!!! En del av er är så förbannat konflikträdda. Kränks ens vänner, förföljs folk, är man medvetet en översittare, har man som eget uppdrag att förgöra……då kan jag välja olika alternativ som bloggare……varna för det….tiga om det…beklaga dom drabbade och dom som *vägrar* att se och tycka fasligt synd om dom som inte vågar att reagera!

4 responses

  1. Jag håller med dig Loo men jag har ingen blogg och tänker inte starta någon heller. Jag slutade läsa bloggarna för att det var så mycket tjafs på dem ..Din blogg har jag läst lite mer än andra för den är rolig och innehåller inte bara SL- bråket som jag trodde var över. Nu när jag fått länkar till mig från andras bloggar av en, så har jag börjat kolla över de igen och upptäcker till min fasa att människan du beskriver så bra här, fortfarande förstör:( ..Jag blev så ledsen igår när jag fick ett im när jag var off, där åter igen två st lämnar SL för denna människans skull:( Jag vet inte vad man ska göra för det måste varit många hot som gör att man inte orkar vara kvar:(Kram till er alla som bloggar och gör massor för att stå ut och hålla oss andra kvar på SL för lämna vill inte jag göra.Ni är guld värda!Ps . tänker inte namnge er för då glömmer jag nämna någon för jag erkänner att jag läser inte alla bloggar pga tidsbrist.//Lensi

Kommentarer inaktiverade.