Vår gåva till er…

hehehe….ni har väl inte missat att Em och jag går sykurs för snälla Fröken Kay?? Så nu ni….nu har vi stickat goa hösttröjor till er….Em till killarna, för hon stickar lite lösare…..jag till tjejerna! Och allt har vi gömt i en hatt…..på en pumpa…..strax efter att du kommer in här! Gratis, så klart, av ull från fåren på Sund som Mialinn spunnit garn av i väntan på den svenska friaren!! Det ni!! Att vi sen tappat en och en annan maska…..det tycker vi bara är *artistiskt*! Och att jag ljuger ihop storyn, det vet ni med……men sant är att tröjan finns under hatten, gratis, i herr och damstorlek!
Andra fina tröjor….för dam och för herr och sockor därtill finns i dom 3 påsarna på detta stället!Herrtröjan är en svart hoodie…dam är den jag har på mig här och kommer i 3 olika blå nyanser….sockorna finns i 10 färger, ribbstickade och inga maskor tappade…..och knähöga! Snacka om att Loo är generös idag…..men så är det ju lördag och Norge fyller år!!
