HALLOWEEN,

inte älskat av mig….neee, men säg *höstpynta*….så är jag med, vacker krans på dörren,hoestkrans ett fat med mossa löv och annat ögonlyst inne halloweensip07_leaves_xl..enkel mobiloch jag sträcker mig så långt så jag kan karva ur en pumpahalloween papperspumpa och rosta pumpakärnor till smågott. Jo, jag kan hjälpa syrran också med att skapa en meny till nästa lördags barnkalas med likmaskar, likdelar,halloweenmat blodsås och möglig falukorv…eller vad det nu blir…..Blod ska i alla fall drickas!!! och kanske spillas…..men sen vill jag inte veta av den mer….denna amerikanska höstvirus.

I SL kommer man ju inte undan….det är Halloween över allt, kreativt skapas de hemskaste sakerna,Snapshot_849 man fantiserar med tårar, skräck, våld, handikapSnapshot_852 och ond bråd död. Förra året så klädde jag ut mig…..i år tror jag att jag låter Moster och Farbror gå på festerna….tittar på det liksom lite på avstånd. Jag funderar på att spöka ut den lilla damen i nåt väldigt avklätt i svartfarbror corsettFarbror får visa sig chevaleresk och värma våpet, kanske ta en svängom med henne med, för värmens skull….det borde gå bra nu när jag hittade nya benproteser åt honomSnapshot_844Snapshot_846…..bara han inte förblöder? Jag tror jag måste rusta honom men dom nya vinterunderkläderna ocksåFarbror underkl….. ifall det skulle börja rycka i baguetten av vild upphetsning i dom, med baguetten i….jag menar…..vilken pudding!!!!!!!!…. eller kanske hon ska vara en halloweenbakelse?farbror bra Kanske Farbror bör köpa ett nytt skinn Loungelion….vad tycker du om det här?Farbror avatar

Jodå…det finns snygga saker med till Halloween och mycket är ju gratis, ja, riktigt bra saker kan man hitta…..men jag är inte på det humöret idag, idag är jag inte objektiv (normaltillstånd?), grinig, kritisk, vrång och har en sån dag då SL står mig högt upp i halsen. Fast jag sväljer det snart för i kväll kommer lilla Rött hjärta hem….han sitter just nu på Kastrup !Skicka en kyss

signatur Loan blå

2 responses

Kommentarer inaktiverade.