Voodoo-docka och annat

*rart* hittade jag på min pumpajakt idag. Och eftersom voodoo-dockanVoodoo-doll var gratis på platsen så roffade jag åt mig en……man kan aldrig veta….man kan ju få fienden? Då ska jag elakt sitta och sticka nålar i den Snapshot_782och viska med hes röst….. “nu ska du bara bli snäller, annars så tar Loan dig!”Sen väser jag fram en trollformeltrollformel och VIPS så blir fienden = vän!!?? Eller också stoppar jag fienden min i en gryta och gör en ljuvlig seg köttragu på den?Snapshot_784 För jag föreställer mig ju fienden som ett svart får, ettrig som en terrier, slibbrig som en orm och fet som en sugga…hahahaha…ja varför gör jag det?? Ingen aning, jag har inte råd att hålla mig med fiender så den gåtan kan jag inte lösa.

Men så mycket Halloween det Snapshot_785finns därute!!Snapshot_786

Här får du i alla fall LM till voodoo-dockan ifall du alltid önskat dig en.

signatur Loan blå

