Hurra för bra bloggar med nyttiga länkar

JA!! Månadens bästa blogginlägg hittas idag hos svenskan PetGirl….eller Tina… som många kallar henne…..läs där och klicka dig vidare på länkarna och läs också kommentarerna!! Du kommer snabbast dit———–>;HÄR!

Nååå???? STDA_1~11 Har du rent mjöl i påsen….ordning i garderobenwalkin_28669679……skorna klackade och halvsulade……nytvättat…..nystruket…malfritt? Kan du öppna och ha full koll? Doftar det fräscht? Minsann inte hos mig!! Jag skulle låsa dörrarna om en *hemma-hos-dig-reporter* tittade förbi! Jag skulle skämmas……ja, Fy Loo, nu ska det bli andra bullar av!! Nu och då gör jag ett ryck….jo, så är det….oftast på en vacker plats…som Apollo….på en tai chi-boll städar jag, i busy mode, till den underbara musiken där! Det blir liksom lite roligare då…….0Live_long_enough_to_be_a_probl.andra gånger så behöver jag testa *sakerna*….då står jag tryggt på min plattform högt upp i den friska norska fjälluften…..naken, för snabba klädbyten! Trist *göra* men så himla nyttigt speciellt när jag vet att mitt inventory belastar *ryggsäcken* jag bär i SL och gör mig trög och slö!! Och vem vill fara runt med en massa dövikt i SL? Inte jag…nu ska det städas!! cest0710225214_45281904Jag ser Tina’s blogginlägg som en utmaning, gör inte du det? STÄDA NORDEN, kom igen Sverige och Norge,…. häng på Finland och Danmark och alla ni andra!!

signatur Loan blå

2 responses

  1. Men då Vanadis. jag sorterar dom i prisklass!! :D…alla över 500L gömmer jag i en prim under ena bryggan hemma, så Loungen inte kan räkna dom!! ;-P *skrattar gott*

Kommentarer inaktiverade.