FAVORITER

Favoriter …….

…..javisst har jag favoriter i SL…en heter pixivor Allen. Hur stötte jag på henne då? Snapshot_709Jo, egentligen så är det Quack och Marifluas fel Förvirrad..för dom skulle gifta sig och jag behövde en hatt! Jag frågade runt lite….men ingenting dög åt min ava, då fick jag besök av en norsk kille med svensk partner…..och jag föll, PLADASK för en orm runt hennes hals! Vilket underbart välgjort halsband!FörvånadSnapshot_699Ja, ni ser min ava ÄR svag. Nåt fel blev det nog i Lindens lab den dagen som den tillverkades för förutom att den faller lätt så är den svag och dyr i sin smak, så rår ingen förare på den för den har inga styrdon alls, den fattar sina egna beslut , totalt kompromisslös…..ja, jag borde nog skaffa en ny?

När avan är HA-galen, när köptarmen värker….då låser Loungelion in hushållskassan och lämnar Scandinavia med en djup suck och ett “ loggar ut nu älskling, ses i morgon så får du visa vad jag köpt till dig” Visst är han generös och förstående?Strax tillbaka I allafall så fick jag fram namnet pixivor Allen som designer och for till en av hennes affärer. Här kan man verkligen frossa i lyx!! Underbara hattar,Snapshot_698 så fina smycken,Snapshot_700 skor,Snapshot_701 kläder….ja, allt en ava behöver för att få känna sig vacker,åtråvärd och lyxig!!! Från snyggt vid sängkanten Snapshot_705till den lilla, underbart användbara svartaSnapshot_708….till vad jag skulle kunna tänka mig i Stavkirken, Snapshot_707en gång..(lovar, detta kommer Mialinn att kommentera Rullar runt på golvet och skrattar)

Enklaste vägen till en av butikerna är att klicka HÄR, låt *han* stanna hemma men få med kortet eller börsen!

signatur Loan blå

2 responses

Kommentarer inaktiverade.