Frustaration! Så arg så jag stavar fel i rubriken med!!

Detta blogginlägg blir kanske bortplockat….när jag lugnat mig! Ja,jag är frustrerad över en småsak, men en sak som ständigt återkommer och som andra med har tagit upp. Jo, jag bloggar, för att jag tycker det är kul….och jag skriver direkt, utan nåt underlag annat än min fria tanke, jag stavar illa, jag får syftningsfel, jag skönbloggar inte. Javisst….så långt ok. Sen en annan sak….jag är inte det minsta teknisk eller kunning om datorer….för mig ska dom bara fungera. Varje dag!
Så har jag skrivit en blogg och lagt in kort…ja, då läser jag snabbt igenom och sedan klickar jag en orange ruta som det står PUBLICERA INLÄGG på…..sen tycker jag det ska vara klart….som korvspat!! Tar jag en paus så klickar jag SPARA NU och det ska fungera. Jaaaaaa, alltsom oftast gör det så….fungerar….men vid vissa tillfällen då så….BILDER LADDAS INTE…….BLOGGEN SPARAS INTE…..DEN PUBLICERAS INTE….. idag är en sån struldag!! Inslaget om Norge är omskrivet 3 gånger och inget av inläggen blev det andra likt! Så träffar du på nån som heter Blogger där ute….se upp….han är en tjuv!
Hm….nu känns det lite bättre!! *fniss*
10 responses

Kommentarer inaktiverade.