Smycken!

Under tiden 8 – 17 oktober pågår en stor utställning av smycken—2010 Jewelry Fair—kallad Beauty and the Beast. Ett stort, vackert, varierande utställningsområde, massor med utställare, gott om gratissmycken…..men ….betydligt mer BEAST än beauty….för smycken, snygga smycken, kul smycken…är en bristvara i SL, enligt mig! Jag vandrade runt i mer än en timma, alldeles ensam, utställningens första dag och orkade bara se en bråkdel av det utställda…så oerhört lite som väckte mitt intresse! Men, ok, tjejer, vill ni bada i diamanter utan att få dom av hjärtevännen, ja, då har ni chansen att hämta hem dom och annat glitter nu, gratis! Nå ja….fanns väl några jag stannade till extra vid…..som förslaget till Dronning Mialinn av Norges krona och dom här bl.a.
Det finns 8 olika områden att besöka….du får denna slurl till Forest North leta sen upp en utställningsposter och klicka fram mer information och slurl’s!
Jasså, du tycker jag är kräsen?…..jaaa, det är jag…men bara så du vet vad jag menar med vackra smycken så kan du ta dig hit och titta…det kallar jag för kvalité.
