Hej, det är Moster här!!





Länge sedan hörrenini….men nu är jag i allafall inne, har letat lite kläder idag. Gubben gillar ju kort/kort, har jag märkt……när han blickar……på andra. Så kanske jag skulle??? Det finns så mycket bra och fint….men mest fult, det finns så mycket konstigt, det finns så mycket fantasilöst i SL.Och byxor till Oskar…det är ju omöjligt att hitta….på alla så visar han springan…det är rent äckligt och avtändande!!….den ska ju bara tösabiten visa…men hon vet visst inte vad tuttvård är! Näääääe… inte sköter dom om sina kroppar. Nääeeee….såg en bild på tösabiten här från nåt SPA….nja inte avklädd då…..men med hängtuttar!!! Vet hon inte om att det finns hjälp att få? Se på den andra bruden på bilden….hon har ju rätt vinkel på dom. Tösabiten vår behöver förnya sig under….ja, det ärdå så säkert. Inte gå med dom där BH-arna och trosorna som Loungen gav henne för att se om brösten verkligen guppade!! Oj så dom slet, först i våras med denna lilla saken… ”jordnära”, sa han….. ”ko- föda” … fnös jag! Och nu, när han är bortrest, så satte han på henne den här…..ja, jag vågar INTE kolla trosorna jag! Hemska saker, stackars unge! Hon pratade om att köpa en ny höstbuske med….bara hon inte väljer dom här…..men vem vet….jag vet att hon har en liten räv bakom örat och köpt *hår under armarna*!!! Kläder var det ja…….det är svårt att hitta till mogna damer, som mig….kanske jag får gå nån kurs hos Kay Uggla,(hon börjar ny sykurs på tisdag) göra mina egna mamelucker och volangblusar, sticka mina egna strumpor?
