Vi vet inte riktigt vad han gör….

där uppe på höjden…..han kan stå där i tiiiiiiiiiiiiiiimmar och bara se ut som om han tänker. Lite mystisk är han, vår granne. Han har skaffat sig en fin verkstad med en massa maskiner och ett avträde där saker och ting går tillbaks till naturen. Broar, var det första han byggde, sen en brunn och ett vattenfall med rejält tryck i……… Några säger att han bygger *ungdomens källa*, andra säger att det bara är vapen som gäller, Blanka tror han är en förtrollad prins…..sanningen är att han skapar!! Ja, musik och…..kom närmre…så viskar jag :”blommor!! ”…………!!Ja, du hörde rätt, men nu tiger du om det!! För det får inte komma ut , ser du, att han är så romantiskt lagd. Men vi hittade beviset, se bara här….visserligen under pseudonym, men det är ju Loan som berättar det för dig!! *S* Loan, med rätt att skarva lite grann….för se det står det ju på bloggen!
6 responses

  1. You've nailed it!Der har vi meg i et nøtteskall. Litt mystisk må det jo være lov å få være, men jeg kan også være romantisk faktisk, på min egen måte :-PApropo romantikk så anbefaler jeg deg å prøve Møkkfallet – som nå er driteklar.

  2. Haha Loo!Han kan nog 'vaere romantisk på sin egen måte' ;PApropå prins, så tror jag nog att han är det .. konstigt nog så drömde jag om honom i natt IGEEEN…Om ni vill veta vad drömmen handlade om så får ni nog muta mig.. Muta – inte Mute ;P^;^

Kommentarer inaktiverade.