Luften slogs ur mig



lite…pga valresultatet och sen som grädde på moset så serverade Pytte Barolin generöst maginfluensa, som nattmat, när vi firade hans försendade 1-årsdag i helgen! Ja, han fyller egentligen samma dag som Abba, men då låg han däckad med feber, kräkningar och diarré, lilla skitgubben! Han har ju börjat gå nu……nej, nu ljög jag….han har börjat springa! 3 – 10 raska förflyttningar och sen pang, dump, ner på lilla rumpan! Det ser så lustigt ut för så har alla syrrans barn gjort!

Valresultatet ja….vad säger man? Det som inte fick hända hände och det är fruktansvärt!!!! Så nu jäser det hos svensken….eller visas dåliga stil…..för nästan…..ja, bara nästan….. lika skit är det att inte respektera ett demokratiskt val eller att förfölja, förlöjliga dom stackarna som inte tänker som vi—-som att vara som dom….ja…det står jag för! Inget samarbete, nej, det är ok…..men hyfsat uppträdande och sen vara konsekvent i det ….hela mandatperioden…det kravet tycker jag man kan ställa på dom folkvalda…..ja….på oss alla!
För att muntra upp mig mellan besöken på hemlighuset så loggade jag in i SL…..kände för att få en höst-make-over!! Kanske bli en vacker Loo…..fast…nåt hängde kvar i mina tankar….pappa hade kallat mig för hönshjärna i helgen…..kanske skulle man bara byta hjärna? Ganska snabbt insåg jag att Linden Lab inte stödjer tanken på tänkande avatarer….alla såg lika EEG-kurve-befriade ut tills jag kom till reservdelsbutiken…..jo…jag säger då det!!! Finns det nån här som behöver en ny ryggrad?——-eller bättre syn?—–ett nytt hjärta…(du kan välja i Guld, Silver, Stål eller brons!!!)??!!!! Hurra, jag fann en ny mage!! Valde den med embryo i…..hahahahahaha!!! Kära nån vad det finns!! Jag blev snabbt myyyyyyyycket bättre!!! Så nu kvarstår bara lite graviditetsillamående i SL…och lite ryggvärk……kanske byta ryggrad med då…….
3 responses

  1. Hahahaha Njorl!! Pappa har rätt, jag är en hönshjärna! Och Loungen hälsar att han ska stoppa ner dig på Mökkafallet och se till att du ser dina egna Aurora Borealis, vad han nu menar med det!!Hahahahaha!!!

Kommentarer inaktiverade.