Att jag älskar skvaller,

det vet ni ju—-likaså att jag friserar på sanningen ibland? Det står ju faktiskt i *huvudet* på min blogg! Men om DRAMOR skriver jag enbart sanningen….jaaa..(korsar fingrar bakom ryggen). I allafall……jag har bra rapportörer!! Tack Ull….du e en riktig ulle-gulle-kille du! För se vad han fångade, sent i natt! Ja…det har festats hela natten bland FAN’sen. Och pecis när jag var på väg för att gratulera ABBORNA så hejdades jag av ett IM!!!! ”Loo, du må be besökerne tippe gott ikväll, for vet du…….trur de har det lit fattigsligt?” (ursäkt stavning och norskan)…..som den sanningssökande jag är så svarade jag ju att—– ”varför tror du det, så man ju bara inte säga?” ”Kom selv och se under scenen”

Ta mig tusan……såg nått på långt håll…..zoooooomade in! Ojje!! Jaaaa….är hon snål, allas vår lilla Abba-värdinna eller bara sparsam, eller är det så illa——-kanske lite känsligt att rota i … dom har ju byggt nytt, stort, snyggt och nyss haft antiluskampanj…..(oss emellan sagt så importerades dom dyrt till våra lusekoftor)…. Skit samma, som jag brukar säga….dom klarar sig nog….men glöm inte plånboken hemma för det! Tipsa gott, roa dig flott, sjung med och ha kul med ABBA i Norge ikväll!! Klockan 23.00 norsk tid kör vi igång!! Säger bara: Välkomna ABBA, välkomnen publiken!!! Och ta gärna på dig din HIPPIE-stass!!

5 responses

  1. Men Gud.. stammar.. nää jag e inte fattig .. host host bara.. tog en tupplur så man orkar festa loss, ( erkänner att jag för åt mig på tårtan ) men det syns inte, jag tog bitarna på baksidan och flyttade runt dom andra lite.. märks knappt 😉

Kommentarer inaktiverade.