Det finns ingen rättvisa alls

….neeee…varken i det här livet eller i det andra. *Tjurar* Medans du ligger i en lyxsäng, på ett lika lyxigt hotell, i ett soligt London och läser ”Igelkottens elegans” i sängen klockan nio en onsdagsmorgon och chattar retsamt med mig via msn, så har jag redan hunnit med att ta mig fram till jobbet, via regn….och jobbat hårt i 3 timmar. Fasen också! Du har inga möten på förmiddagen….bah!…jag har 3 st!! Och när du går på ”Crispy duck” så tar jag stålunch här! Uff! Sen ber du mig vädra ABBA-dressen???? FAN, jag har fullt upp med att kamma gräsmattan tills dom kommer. Å just nu ligger du i badet och drömmer om en ljusblå Landrover med vitt tak???….det skulle bara lilla Blåan veta……å så vet du ju att jag vill ha en Porsche! Skit, skit, skit också,,,,,så orättvist det är…..jag vill med strosa i dom där affärerna….ha din plånbok och handla! Sen kortet du skicka…….säger bara det……släpp tagen, kom hem. Glöm inte köpa med godis ( den till Jesper, du vet) och ABBA’s nya skiva!
2 responses

  1. Du säger så du med? Loungen har prisat den och den finns i min bokcirkel så visst ska jag läsa den. På mitt nattduksbord ligger Lilla hlmlafågel av Joyce Carol Oates och väntar! 🙂

Kommentarer inaktiverade.