Först så knakade det till, sen sa det puuuuuuuuff,

å så hördes ett……… paaaaang….och sen försvann det inför våra ögon! Mialinn’s fina vita hus! Bara så där!!! Det ryktas att hon mutats, fått svarta pengar– ( Stooooora pengar) , och har lämnat över tomten till en…. en……ja, det går många rykten…..en från maffian….en oljemilijadär, en fiskekonge som ska ha göra fiskpudding där, en sexgalning som ska bygga en grotta för akrobatiska övningar….en renlevnadsman som ska sitt där och upprepa sitt mantra. Ja, jag vet inte jag….men klart är att jag ska kolla från vassen vid mitt lilla tjärn på Sund, man är ju ansvarstagande!…… Alltså, Second Norway’s bästa läge…..min första boplats i Norge….jag känner ju för markbiten! SL bästa utsikt med Scandinavia och Heim framför sig, Eidsvoll på ena sidan, Loovika försöksfält på andra och heeeeeeeeeela Norge sen i ryggen!!! Uff vad den fått uppleva den markbiten…..krigsindustri, dronning som låter sig bestickas….och nu detta..!! Blir det för illa så kör jag min gamla vanliga vals….skriker om hur mycket mygg där finns…..då brukar dom ge sig av! *S* Ska jag hålla er uppdaterade? Jaaaa? Men ok då…..så här ser det ut idag på morgonen!

6 responses

Kommentarer inaktiverade.