Som jag har letar efter denna produkt!!

Hurra, jag fann den….nu ska det bli direktimport här. Och 2 till bra *MÅSTE HA- GREJER*!!!!
Jag säger upp mig på direkten, skapar egen firma i importbranschen!! *LOO, den stora importören*

Så här är det alltså……..jag har inte lunchlåda med till jobbet, jag slarvar lite med det….men jag har mackor! Och oftast riktigt supergoa mackor!! MEN….. vi har en tjuv på jobbet…jaaaa…eller som vi säger….nu jävlar har breda bandmasken varit framme igen! Så irriterande….för aldrig är man så hungrig som när DEN varit framme! Och dyrt blir det med….gå ner till Mc Donalds eller ICA och köpa lunch……bah! Men nu så…..nu har jag äntligen hittat lösningen och det för 8 dollar för 25 plastförpackningar…..inklusive mögel på båda sidorna!

Och inte nog med det……måttbandet som hör till min utrustning på jobbet…..det som alltid ligger på fel plats eller nån snott…det kan jag ständigt bära med mig snart….kroppsnära!! JAAAAA!

Fatta vad kunder det ska dra när jag ålar mig ur tröjan för att mäta diskbänken eller soffdjupet! Och den sista produkten då?…..något för den rationelle klädsnobben….( sneglar mot Långeman) SOLGLASÖGONFLUGAN! Kan självklart bäras med vanliga brillor med. Är det inte fantastiskt! Ni blir väl kund hos mig??

3 responses

  1. Mmmm – skulle ønske jeg hadde en McDonalds i nærheten her jeg jobber, eller enda bedre; Burger King!Nei, nå er det på tide å ta seg en tur til ICA 🙂 God lunsj!

Kommentarer inaktiverade.