Latmask!

Jag fick reda på att Njorl hade blivit men blogg….tänkte…wow…det måste jag kolla….och skyndade dit!! *lol* Latmasken Njorl!
När Njorl försvinner några dagar….då blir man misstänksam…..har inspirationen slagit till??…skapar han?
Jag vet att han fått ett uppdrag av hästen Blanka…(eller vad hon nu heter)…för hon sa….eller viskade…. ” bygg mig en bil Njorl…en som jag slipper tanka, akta eller tvätta….en mer självgående som passar mitt psyke”.
”Hmmm” …hummade Njorl….. ” ska tenke, ska tenke på det……passe ditt psyke…..hm”. ”Pansarbil,” tänkte Loo…. ”pansarbil på solceller? Kanske med söta små honningsfyllda blomster?”Och som den fluktare jag är så var jag ju bara tvungen att kolla……javisst skulle ni med gjort det? Inget fel i det va? Kan väl inte kallas för industrispionage, som Långeman sa? Är väl mer omtanke….nu när han förlorat handen och allting. Så jag for till Njorl-land….hittade huset…..och satte mig att vänta in honom. Lät kameran löpa fritt utomhus…..och då får jag syn på den!! Bilen!! Inte riktigt klar ännu men nästan!
7 responses

  1. eländet??? det var då mig en otacksam en då, hahaha!neee du, Njorl – gör som jag, det ska nog vara minst en smula norska gener inblandade, di blir så möe bättre då 😉 *S*

Kommentarer inaktiverade.