Jag måste bekänna nåt…….

(……jo, detaljer ser du bättre om du klickar på bilderna!)

jag är en FLUKTARE !
Hemskt va?….men dagens sanning….i RL såväl som i SL!……..kanske mest i SL….med den förträffliga kameran! Tänk om den fanns att handla i ett varuhus nära mig!!! WOW, säger jag bara, så mycket nackspärr jag skulle slippa!
Och förutom FLUKTARE så är jag DETALJIST också! Jag, Loo…..den fluktande detaljisten….förresten så är jag BUSIG med…..på ett bra sätt, hoppas jag. Som idag när jag gömt en paranimation i Norge utan att Mialinn vet om det…..en *rullaruntiåkernpussaboll*…..(tror det är långa ordens dag idag?) Lite satyg nu och då skadar inte! Men FLUKTA…..hur kom jag nu på det då….
Jo, under sommaren har vi fått en ny granne på Loovika 2….hon som har den förträffliga butiken *artilleri*….hon är norska och norskor kan!! Se bara på dom som finns här….som Mialinn och fler med henne!!
Allt nog….jag var över och hälsade på Antonia Marat igår och hälsade välkommen. WOW säger jag bara…..fluktaren föddes på nytt och detaljisten dräglade……jag bara älskar sånt här! Speciellt när det är kopplat till humor!! Som måsen…ja, jag var tvungen ropa till mig Långeman så han med fick skratt åt den………och katten som vaktar på sin tur…..som gräsklipparn, hastigt lämnad för fikabordet….eller hennes underbara dass……och köttätare är hon med fast med biodynamiskt odlade grönsaker till då….och renlig av sig!! Att hon sen som jag gillar att cykla och läsa böcker….det gör då rakt ingenting, tvärt om!! Hoppas hon stannar hos oss och att hon trivs…….. för hon har 400 prim till att lägga ut…..dreglar, dreglar, dreglar!
2 responses

  1. Tørk deg rundt munnen og slutt å sikle på Antonia's prims..det er HENNES prims!Joda norsker KAN alt…men noen norsker VET alt også. Jeg vet om din paranimation på Norge, og jeg har sendt deg bildebevis inworld ;)Det er så deilig å ha deg tilbake :)Mia

Kommentarer inaktiverade.