Snart semesterslut

………..jo så klickar man för större bilder!

….tack och lov säger jag efter knappt 3 veckor med slitande , släpande, inredande, tråkväder och bara en (1) sol-baddag. Så skönt att vara tbx i Sverige igen och ute på landet…se hundar, katter, höns och sen löjliga familjen = syrran och Co! Sent igår kom vi med en massa packning och tvättmaskinen har körts oavbrutet…allt kändes skitigt och det gäller att få hänga och få det torrt innan lovat annalkande oväder närmar sig. Mellan maskinerna så har Emma och jag hunnit med en skogsrunda för här är det verkligen SVAMP nu och BLÅBÄR! Medan min rentvättade föredetta smutsiga byk torkade så passade jag också på att läsa bloggar ….se andras byk vädras! Tänk att man inte ens unnar sig semester på dramakurserna i SL ????? Ja, jag har följt det lite på avstånd under semestern…mest med ett leende och lite imponerad över deras ORK. Och nu har Bock stuckit näsan i getingboet…bra gjort även om han enbart tar upp några få….statisterna i dramat nämner han inte…dom är nog så viktiga, dom som eldar under huvudrollsfigurerna :-D!!! Och i morse så suckade en av aktörerna högt och ljudligt…”-MEN, sluta då med erat ältande…” Bra sagt tyckte lilla jag….bra när folk tröttnar och inser att saker drivs för långt….så jag lade en kommentar….smile!! Men vad i all världen….den försvann och blogginlägget med :-o!!! Trots att det nyss kunde läsas följande på bloggen : Nåja….så var det med den trovärdigheten…”det finns folk till allting”, som Moster ofta säger.På något vis lockar det inte till att logga in på SL längre…vore det inte för Pussgurkan, Norge och vännerna där så…….
5 responses

  1. haha nu flyttar jag snart min "Southern Charm" till Second Norway, och då fan är det slut på lugnet där!Jo, jag vet Loo, jag har missat massor – men tar bara upp det jag själv har upplevt inte vad allt och alla säger har hänt.Tyvärr blev det fel när det gäller "Dagny", där hade jag visst missuppfattat en del, vilket jag beklagar djupt!

  2. Mia!! JAAA!! Tack, vännen!!! Ja jag har er och jag har Pussgurkan och mycket mer i Norge… kommer in senare under helgen när jag kommer hem till stan och slipper denna uppkoppling… Är så nyfiken på den nya vägen och ALLT annat! Klem /Loo

  3. Boooocken!! Tack!! ÅÅÅh….du är sååååå välkommen till Second Norway :-D!!! Bra bloggat, som vanligt Bocken, det behöver rensas då och då! Klem /Loo

Kommentarer inaktiverade.