Fundering.

Att dela med sig är väl kul? Jag menar som i SL, man bygger upp nåt runt sin boplats och sen låter man det vara tillgängligt för andra? Vi tycker ju så och väldigt många med oss, ….vi har lås på 2 hus, bostadshuset och fyrhuset, annars så är allt annat öppet hos oss. Ja, på Loovika2 så är Ruth Larssons lilla stuga låst med. Och kommer det folk till oss, då hälsar vi såklart! På Scandinavia får du även ett NC som förklarar tanken bakom vårt *land*…..Men varför skriver jag det här då? Kanske för att jag är trött på orb:ar och bannlinjer men också för att jag märker vissa besökare uppför sig lite konstigt, hänsynslöst, med bristande respekt…..för trots du har fritt tillträde så kräver vi ju lite tillbaka….eller hur? Som vanlig artighet. Som att man besvarar en hälsning…..nu menar jag bl.a ni 2 i morse som dök upp, ivrigt chattande, ja, ni 2 från UK som klädde av er nakna inför Mosters ögon. Moster som inte kan banna…..ojje om det vore jag eller Lången som varit inne….trots vår gästfrihet så skyr vi inte banning!. Att ni sedan försökte komma in i huset….det är ok, det är vi vana vid….vi är också vana vid att ni går in med kameran….faktiskt är det mer ok än att försöka forcera en ytterdörr!! Jag kan egentligen inte göra annat än att flina!!…och lära Moster sätta hundarna på attack *asg*!
Visst är väl SL mycket trivsammare ifall vi alla bjuder till??
