I Norge finns de kvinnliga förebilderna…..



….ja, där finns nutidens Jeanne d`Arch, Kleopatra, Hypatia, Christina Piper, Astrid Lindgren, Elisabet l, Anna Bonny. Drivande, starka, framgångsrika, hårt jobbande och ändå så in i vassen kvinnliga och som inte är rädda för lite skit under naglarna. En heter Mialinn Telling och regerar som norsk sl-drottning över hela riket och det med en vänlighet som plockar fram det bästa i alla invånare, med en ständig närvaro och med en *järnhand i silkesvante*. För rikets bästa tror jag hon skulle behöva en svensk prins vid sin sida….finns spekulanter på denna väna hand så hör av er till mig via ett NC, en norsk/svensk allians vore förträffligt! (Förlåt Mialinn! *S*) En annan stor, förmögen entrepenör är Stina Humburg, Oljedrottningen, Riggens stolta ägare, kvinnan med egen mistlur! Vilken företagare! Hon har byggt upp sitt rike med att i en mansdominerad värld spräng in säkerhet och kvinnlig mjukhet i en arbetsplats som folk köar till i SL! Vi behöver kvinnor av detta slag, det inspirerar!
2 responses

  1. OMG om Mialinn vill ha ett konvenansäktenskap så ställer jag jättegärna upp – hon får ha älskare brevid, jag tar inte illa upp! Mialinn är ju både trevlig och gó!!! …och så har jag för övrigt alltid tyckt att norrmän är sexiga!!!

  2. OMG, OMG, OMG hälsar hovet i Norge som fått 11 NC och en kommentar om detta. "Vi vet hon är attraktiv men det ska vara kärlek, banne mig. Se hur det gick för Adolf Fredrik, Gustav III och Olof Palme?Vi tackar för visat intresse och håller med i slutklämmen….av norsk luft blir man sexig! Ännu finns ett fåtal boplatser att hyra."

Kommentarer inaktiverade.