Trött….

…hela dagen….man bör vara ledig veckan efter syttende maj!
Jo, Det var ju byggkurs på Solace igår….och all information om det får jag i god
tid och i lika god tid lägger vi ut information via Anslagstavlorna i Norge…..!!! Javisst ja….men en liten virrhjärna skriver fel tid…..(säger inte VEM)…och 5 minuter före fel tid så landar denna virrhjärna med grönsak nästan i armarna på IronSideSolace…under transporttiden så har blåkortsprintern via MiaLinn startat från Norge med:” sista utrop för flighten till Solace!!”…virr, virr, kontraorder, sitta skamvrån lite……men till slut blir det rätt! Och väldigt många norskar är med….jättekul….och intressant …Tack Adrina, du är lika pedagogisk som smart och vacker… så inte fattade jag att killarna hängde med??….jag fick bara med 1 bild….och där ser jag Loungen bakom Adrina med tungan mitt i munnen….för det är inte lätt…..det går….men man måste följa med ord för ord—steg för steg!! Kul är det!
