Vaknar, oinspirerad, till en grå måndag…

…vill så gärna ligga kvar och blunda i sängvärmen. Varför infinner sig så sällan den känslan en lördag – söndag då jag är ledig? Tröstar mig med att det är en kort vecka, finner mig i mitt öde, går upp och fixar min data-frukost. Loggar in och läser mail och bloggar. Det finns en massa svenska bloggar om Second Life. Jag följer vissa dagligen, andra mer sporadiskt (ni ser endel nedan) men jag är inte speciellt duktig på att kommentera….jag borde bättra mig där eftersom jag själv gillar när nån lägger kvar ett ord hos mig! Bloggar som spänner över ett brett register, allt från DRAMA, konst& musik, mode mm, tänkvärt, känslor, teknik & framtid, humoristisk eventinfo, mitt liv i SL… till den vekligt seriöst seriösa Build & Design och den vi svenskar inte klarar oss utan: Tinas universum den som är ett måste ifall du vill vara orienterad i sitt SL! Och det var bara ett lite smakprov det!! Folk är verkligen kreativa! På olika nivåer, i olika samtalstoner, en massa *dela med sig och tycka*…… och oftast kommer de elakaste kommentarerna av den med det trista namnet *ANONYM*. Det är ok att kommentera under det namnet om man inget konto har……..men kan man inte sedan skriva under kommentaren med ett namn….nå….då ser jag det som en *FEGIS-kommentar*! Visst är väl livet trevligare ifall man försöker samsas? Som på videon här!
2 responses

  1. Säkert trasan, det grå brukar inte stannna så länge hos mig, men det är ibland skönt att frossa i tanken att få somna om till ljudet av regn./kram Loan

Kommentarer inaktiverade.