Loo sparkar sig själv i baken….

med dom nya kängorna……ja, nya och nya….nygamla då…jag har haft dom sen i vintras men nu hade det kommit ny skokräm till dom i blommigt….och svag som jag är så köpte jag ju det. Mmmmmm…..VARNING! Dom var anledningen till att jag inte kunnat förflytta mig så bra i helgen…..orsaken till att jag inte kom in i Norge….och Mialinn och Loungen löste gåtan. Vad hade jag gjort själv då…..jo, tömt internetfiler, sl-cache, tagit bort 2.0 viewer, av- och ny-installerat ny Emerald. Och allt som hände….eller allt Loungen såg av mig vid simkorsning var detta….Loo som luftar underbrallorna!! Så här efteråt så erkänner han att han har njutit av synen….den lilla pussgurkan!SÅ…..ingen skugga ska falla över Norge…tvärt om…det var Mialinn som sa jag hade 1,135 ms i script och uppmaningen löd *ta av dig skorna* och det sjönk till 0,205!! Lycka!!

3 responses

Kommentarer inaktiverade.