Bannad från Norge!





Ja! Du läste rätt, och inte vet jag vad jag har gjort. Jag försöker att krusa på alla möjliga sätt, men nej….jag är utesluten. Kan det vara för att jag har ett storsjöodjur på sjöbotten i Scandinavia eller är dom avundsjuka på min simmande Kaviartub, eller får man inte ostraffat driva ett massageinstitut???… kanske är det för att jag sa att Jesus kommer till mig ibland?…..men säg…. vad är det!!!! Av nåd lät Ey mig komma in en stund i morse så att jag kunde få visa honom *hemligheten* ….med små, små steg fick jag gå den långa vägen till kyrkan, och där är den….Njorl‘s senaste skapelse…ännu så länge utan ljud….men vänta ni bara! Ey har döpt den till St.Njorl’s klokke!! Flott är den! Nå, det varade bara en stund så fick jag smyga tillbaks till dit jag nu sitter och spanar. Förbaskat tråkigt har jag! Farbror bara skrattar åt eländet, Moster visar fingret och Loungen flyger runt högt och lågt och TP:ar hit och dit bara för att visa sin makt och retas och säger! Åh Mialinn då?…henne har jag inte sett, tror att hon med har problem….uff en så trist helg i SL!

