Fototävlingen i Norge


börjar lida mot sitt slut. Sista dagen att rösta är den 30/4! Kom gärna och se och lägg din röst på den bilden du tycker bäst lyfter fram Norge i Sl! http://slurl.com/secondlife/Norge/67/201/22
Jag tror det kommer att bli en hård nöt för juryn att utse sitt pris…..publikpriset verkar tydligen att gå till den som kan kontaktnätsracea bäst, tyvärr. Mig bär det emot att ragga röster på det viset, jag ser det som fusk …klart man kompisröstar….men detta är lite väl magstarkt,så…. jag lämnar tävlingen och passar på att tacka alla er som stödröstat på mig! Urgulligt av er! Fortsätt ni att rösta på bäst bild enligt ert hjärta! Lycka till !!

6 responses

  1. Jeg har lagt igjen flere stemmer til deg, da jeg synes bildet ditt er kjempefint. Støtter deg 100% i det at du trakk deg. Det må være det beste bildet som vinner, og ikke den personen som har mest venner. Bildet som leder er i mine øyne ikke noe mer enn gjennomsnittlig bilde. Ho vinner kanskje konkurransen på det, men taper respekt og troverdighet… For 5000L lissom…. -maw

  2. ÅÅÅ -maw, tack för att du röstat på mig tidigare och för att du stöder mig nu! Och du har så rätt, tycker jag. Det finns så många bra bilder som borde lyftas fram : Men det kommer juryn att göra!! Hoppas jag! 🙂 Klem/Loo

Kommentarer inaktiverade.