Som smör i solsken

smälter platserna i fototävlingen bort! Och jag vet redan nästa tema……jaaaa!! Fast det håller jag allt hemligt ett tag 🙂
8 platser kvar av 45 och jättekul att se att många av oss inte är norska…..vi elsker i allafall !

Och redan nu ser jag massor av det jag älskar av Norge i sl, det Second Norway står för… i bild.
Landskapet, byggnaderna, platserna omsorgsfullt skapade, romantiken, skönheten, lekfullheten ”andan” och inte minst humorn!!! Tur att inte jag sitter i juryn!
Och visst har jag redan favoriter…….som den underbart vackra och humoristiska bilden som *mannen med det makalösa benet* lagt ut, eller *storseglaren* som verkligen visar ”hur han angör en brygga”, eller han, med *korta namnet*…han som smart löst detta med flickvän att elske……(fast zooma inte in mellan benen på honom *s*), eller *Rävulven* som visar hur en riktig efterfest går till i Norge….jaaa….det finns en massa att se.Kom gärna och titta du med, eller ta med kameran och ta en bild av något du tycker bör visas fram av vårt vackra land och var med!!http://slurl.com/secondlife/Norge/87/197/29
Tack även blanche och Jesper för era trevliga blogginlägg och för att ni deltar!
Mialinn lovar nu på morgonen att 16 nya platser kan hon få in senare ikväll…..så kom igen till: Ja, vi elsker!!
