Ännu en tidig morgon vid datorn och jag har nyss gjort ett besök inne hos Magasin Millimina och sett hennes underbara morgon, jag håller med dig….vilken tur att man alltid har kameran tillhands i sl!

Min morgon var i ett ännu slumrande samhälle—> http://slurl.com/secondlife/j%20Peace%20island/17/118/23…lugnt kunde jag ströva kring med min kamera och se mig omkring. Morgonljuset var vackert och man fattade att det skulle bli ännu en het dag i det lilla samhället…..kyrkan sparsmakad…..överhuvudtaget inget prål här…..här jobbas det och här gäller fritiden mest saker som går på hjul…..jordbruksmaskiner, bilar och motorcyklar och kanske nån gång lite motion på basketplanen? Sakta vaknade man till och mitt första möte är med ortens mc-polis som bjuder fika vid macken. En helt vanlig morgon tydligen för mig i ett snöigt Västerås. Fast…..ska jag vara ärlig så är Millie’s morgon—–(eller min på Scandinavia) vackrare.

