Mirakel eller en bugg?

Härom kvällen, i Norge, var vi med om nåt underligt…jaaa….underligt, förvånande, underbart och efterlängtat. Vi var flera som delade denna upplevelse, men få som tror vår berättelse. Vi var med om ett under?, ett mirakel?, en SL-bugg?….jaaa, inte vet jag riktigt säkert…..men sant är att vi såg samma sak men med olika reaktioner på det. Som tur var så fungerade kameran rätt bra, och jag var på hugget, vädrade ett Scoop…och satte snabbt igång att föreviga folks reaktioner.
Skräck? Bländad? Nöjd!!…AH….äntligen! Förvånad misstänksamhet? Hallå, hallå, svara då!! Jag vill ha kontakt!!—K O N T A K T ! Nästan tårögd, sväljer och behärskar sig. Så nyfiken så nacken går ur led!..va. va, va???? Skeptisk! Tappar hakan men har tungan ändå rätt i munnen.Dimmig i blicken av…..lycka?? Fokuserande. Tagen av stundens allvar. Mållöst lycklig. Har ett Hallelujah-moment!! Stjärnögd. Så salig!! Nyss avsvimmad av lycka.Folks? Såg ni vad jag såg?…ett under…ett mirakel…eller var det en hägring….ett önsketänkande?? Så, vad såg vi då?….jag måste nog kolla bilden mer innan jag visar er….men ni kan väl gissa??
7 responses

  1. Anna….hahahaha…visst ser han lustig ut?…å så fult med rumpan fram och magen bak?? *fniss*….nejdå…ingen tävling….nen kanske nån närvarande kunde *koppla rätt* 😀

Kommentarer inaktiverade.