Så var det nästan öde

på marknadsplatsen, handelsmännen har dragit sin kos och nu återstår det att plocka in 20 bord och att utvärdera!
Det har varit en rysligt rolig tid och våra handelsmän har skött sig så utmärkt, förnyat sig, besökt platsen ofta och deltagit i kringarrangemangen. Av de 20 som bokat bord så uteblev en, men vi hade väntelista så det löste sig snabbt. Jag tror nog att det är en bra siffra? Det ska bli skoj att kritiskt granska nu och anteckna till nästa gång….om det nu blir en vårmarknad eller….ja, vi får se!
Isdans har vi haft 2 gånger, den sista med tävling om bästa sportiga klädseln och ett besök av Norges första Lucia, och Lussat har vi med gjort *utomlands*, efterfrågan blev stor…det var kul! Och Julkonserten!! Jaaa….den var bara så skön så jag hoppas att det med kan bli en tradition. Men visst känns det lite tomt nu? Nu ska vi försöka att samla in förslag inför kommande års aktiviteter, jag vet redan att det finns en massa önskemål…det gäller bara att inventera våra egna resurser och se vad vi kan lyckas bjuda på!
Nyår….jaaa….jag ska inte göra en summering här, det har jag redan gjort på min andra blogg….men nog är det spännande med ett 2010 om hörnet!! Dagarna påstås bli längre nu…..bara helgerna är över så ska jag ut och leta vårtecken….i sl! Skrapa bort *FULSNÖN* och smälta isarna, sparka av kängorna och banta inför bikinin!! Men innan dess…lite mer skridskoåkning, testa kälkarna och nån sväng med termos och macka i ryggan runt på skidor i vårt vackra Second Norway!
Tack alla handelsmän för er insats, det har varit roligt att ha er med…och tack alla marknadsbesökare, tack för att ni kom och tack för att ni handlade så bra….och ett gott nytt år till er alla!
Ja….till er övriga med, såklart!

4 responses

  1. Det är ni som ska ha tack! Marknaden liksom det mesta på SN var oerhört välordnat och hör och häpna vi sålde faktiskt en del på plats. (Laggfria Xstreet är ju annars överlägset).tack ska ni ha!Jesper o Ewa

  2. Ruth!!!….tack och kram och jag är så glad att du var med och för din härliga humor …ler bara jag tänker på snabbheten med din älgvarning!! Jaaa…det ska bli mera, det lovar vi…och alla *gamla godingar* ska inbjudas!! Kram!

Kommentarer inaktiverade.