Julklappsjakt

skulle jag ha varit på i RL idag…men fick stanna hemma pga förkylning och rusk i kroppen som Emma kallar det för. Så jag tog en sväng i SL istället och hamnade först i en kulig parad, fattade inte först att jag fick vara med….men sen så fick jag en uniform och en trumma…och det var riktigt roligt! Det kändes i benen efteråt och lyckligtvis så hittade jag en korg att slumra till i och även en förfining på temat : *att bo i kartong* tänk allt man kan hitta i SL då. Fann en kub som kanske skulle göra Loungen glad i ett paket, eller varför inte en varm korv? Eller en ren att rida på? Fick sen höra att TOMTEN ÄR DÖD…vad än Jesper säger från Icehotellet, fick en TP för att se eländet…och visst har han flutit ut på mattan utan att röra en fena. Sen kallade Loungen in mig för julkortsfotografering och paketinslagning. Jo, jag hittade ett till honom, men säger inte vad!
5 responses

  1. Farbror ber mig hälsa att om du viskar det till honom så ska han inte berätta det, han vill bara undvika att ge brorsonen samma julklapp/LP.S. Jag vill ju med veta, får man klämma? Var har du gömt det? *S*

  2. Loungen….ska visk till farbror…och klämmer gör du ju alltid…hahahaha…..det finns gömt som fågel, fast det är mer fick eller kanske mitt i mellan?

  3. Jaaaa…..det gjorde jag…ett riktigt bra ställe som ledde vidare till den roliga affären…där jag hittade en %¤§½"#&&/¤ till Loungen som jag slog in i en återanvändsbar tidning, hade inte råd med papper…prepparerade det sen med klipulver så jag vet om han klämmer på det…det hänger vid #&=]@ på +¤¤3!!!! Men säg inget!!

Kommentarer inaktiverade.