I AFTON

Tiroler Eck Show Band i Norge….Kl. 20.00 -22.00! Formidabelt, ger garanterade benryckningar, jag lovar…du kommer att joddla, du kommer att få rysningar, ståpäls, gåshud…jaaaa…du kommer att få NYA FAVORITER! Och i kväll förstärkt med en SL-VÄRLDSSTJÄRNA!!! Vem? Det säger jag INTE…jag kan behålla en hemlighet! Men jag spionerade vid JULEHUSET….och underbara strängtoner fick mig att bli saaaaaaalig! Jag kunde ju inte låta bli…..jag tog ju ett kort!
Veckans scoop, tror jag!!!?? Efter konserten fortsätter dansen i Norge!!
Och vet ni vad……ni är välkomna!!
Annat tips för dagen är att fundera lite på *sportig klädsel* ??????? Ja…det är ju en tävling på ISDANSEN det söndag kl 16.00 – 18.00…..vem är sportigast klädd? Enväldig jury är Loo Berensohn och Loungelion Beaumont…..och vad kan man säga om dom då??———JO!…dom är mutbara!! :)….(muta=_bestikkelse?) Så IMa bara dina Linden dollar till dom + namn på den du tycker är bäst! Prisutdelare är Mialinn Telling, känd som DRONNINGEN AV NORGE…om hon är mutbar säger inte sladdret…men jag vet att hon har sista ordet, så gör ett försök!
Frosty Muggins kommer direkt från svenskt Luciafirande, väl uppvärmd och lite hes i rösten, Tomten har lovat att visa sig, det ska finnas pepparkakor och nån säger att isen smälter och det ska vara den utlovade ÖVERRASKNINGEN …..Loungen tror mer på att det kommer en räv….RÄVEN RASKAR ÖVER ISEN??????——–hahahaha ( en göteborgare…lokal svensk humor)—-men den som är där får väl se??
Förresten….visste du detta om Scandinavia——–vi har en julgran man kan dansa runt!!
Vi ses i kväll—-det är varmt och gott i Julehuset så kom som du är i julbrådskan, förkläde går också bra, jeans eller …..ah….kom!! Jaaa…till isdansen och konserten säger vi bara helt enkelt… VÄLKOMMEN!